Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Tack!!

Av Marica - 9 april 2010 22:55

   Tack !!!!

 

Jag vill verkligen tacka Er alla för alla fina kommentarer, gästboksinlägg och mail jag får, TACK!!!!

 

Jag är medveten om att det jag har gjort är rätt tufft och det har varit och är en kamp att leva ibland.

MEN den kampen skulle jag inte orka med utan mina nära o kära, underbar personal på alla ställen jag har fått vård och att kampen bevisligen ger resultat.

 

Ha en jätteskön helg

Kram

 
 
Sillen

Sillen

14 april 2010 20:27

Men.. Det e ju det jag säger hahaha, Du e fantastisk Marica. Hoppas ni får en underbar vår, å njut av den sköna tiden.

Kram Sillen

http://stolligt.blogg.se

 
cicci

cicci

14 april 2010 22:22

kikar in o tackar för komentaren... ja fortsätt följ min blogg för det e nu allt ur livet kommer att komma upp där.Min kamp för frid i mitt eget inre . Ska allt läsa din blogg dagligen!!!! kramen

http://www.qdela.bloggplatsen.se

 
cicci

cicci

14 april 2010 22:40

länkade din blogg på min... =) hoppas det inget gjorde. Lättare o följa den på det viset. kram

http://www.qdela.bloggplatsen.se

 
cicci

cicci

15 april 2010 14:06

Hej, jag gillar din blogg och vill ge dig ett award. Det är ett slags pris, man ger det till tre bloggar man gillar och du är en av de tre. Man ska sedan ge vidare det till tre nya bloggar man gillar. Så jag hoppas du fortsätter att göra andra glad genom att ge dem award. Du ska bara svara på några frågor som du kan ha med i ett inlägg. Dessa frågor är:

Vilken film såg du senaste?

Säg en sak (inte person) du inte kan leva utan?

Vem fick du ditt senaste sms från?

Vilket är ditt drömyrke?

Ditt motto?

http://www.qdela.bloggplatsen.se

 
Sillen

Sillen

3 maj 2010 22:27

Hoppas du mår bra.

Kram Sillen

http://stolligt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marica - 13 juni 2013 06:28

   2008-06-13!!   Det var meningen att jag idag skulle firat 5 år som nykter! Men efter en "kullerbytta" tidigt i våras så har jag bestämt mej för att fira att det är fem år sedan jag bestämde mej för att leva som en alkoholfri kvinna! Och tr...

Av Marica - 1 september 2012 20:30


För några dagar sedan frågade en bekant mej hur man kan hjälpa sin Pappa med alkoholproblem som han absolut inte vill erkänna och med en livssituation som inte är speciellt hälsosam vare sej för Pappans fysiska o psykiska hälsa eller för min bekants ...

Av Marica - 16 juli 2012 13:13

Ja, så är det - Jag ska bli ett Ego!!!   För visst kan man vara ett snällt o omtänksamt Ego, så ska jag bli! Jag är så jävla trött på att alltid ställa mej ett steg bakom, att inte hävda min rätt, att alltid vara den som tänker på andra för...

Av Marica - 11 februari 2012 11:40

  Hej Kompisar!!   Så var jag där igen - frågan om vem som är alkoholist, nykter alkoholist, nynykter eller någon annan "fin"  titel.   Jag kan bara inte släppa frågan riktigt och häromkvällen kom den upp till diskussion igen.   Vi kan v...

Av Marica - 31 januari 2012 09:54

    Väldigt ofta så får jag höra; Du som är så pigg varför är du egentligen sjukskriven? Herregud vad du orkar med - det kan ju inte vara något fel på dej! Du är SÅ präktig som gör en sån massa hemma! Du kan vara lycklig som har tid att sp...

Ovido - Quiz & Flashcards