Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Marica - 9 juli 2010 10:46

   Tack min underbara vän !


Igår var det min födelsedag, inget jag ägnar speciellt mycket uppmärksamhet åt, men födelsedagen i år kommer jag alltid att minnas.


Min älskade vän Iza lämnade oss!

Hennes husse ringde hit o berättade att han tillsammans med veterinär och sin fru hade bestämmt att Izas liv inte var skönt för henne längre, hon var så full av cancerknutor och väldigt trött.

Men husse var så gullig att han kom hit innan han körde till veterinären igen och jag fick säja hejdå till vår älskade lilla Iza.


Hon kom hit och åt leverpastej ur min hand och mina tårar rann, så mycket glädje jag har haft av henne under den, trots allt, korta tid jag har haft förmånen att få ha henne hos mej när helst jag har velat.


Jag vet att Iza sitter däruppe nu och är skyddsängel åt oss alla som älskade henne!


Tack Iza för våra mysiga stunder!!!

Ovido - Quiz & Flashcards