Alla inlägg under september 2009

Av Marica - 6 september 2009 23:36

Så här ligger jag nu förhoppningsvis för sista natten i Lund, denna omgången,

Har tillbringat helgen på Patienthotellet och det har varit skönt att kunna rå mej själv och sortera lite tankar, det är ju ingen höjdare med sjukhusmiljö.

Så imorgon tar man bort gipset och gör en check av kärringen sista gången innan utskrivningen, sen hoppas jag att det inte blir så många turer till denna staden innan strålningen tar vid.

Vet Ni, snart är det jul och då är jag förhoppningsvis färdigbehandlad, det är snart det och jag bara älskar julen!


Men nu ska jag försöka få lite skönhetssömn i det här hamsterfejset och om jag inte får krupp eller GalnaKoSjukan så hoppas jag att vi hörs från rätt del av Skåne imorgon!!


Sov Gott Alla!!!

Marica

Av Marica - 2 september 2009 18:07

Jo, då !!! Jag är vaken fortfarande men dendär lilla gnistan har inte infunnits sig riktigt!

Kanske kan det även bero på att min vänsterarm är gipsad o högaramen agerar nåldyna.

Men jag lovar, snart är både gips o nålar borta och då kan jag ju försöka skriva ner mina erfarenheter från denna resan som ännu bara har tagit sin början!!

 Ha det riktigt bra!


Ovido - Quiz & Flashcards