Alla inlägg den 1 december 2009

Av Marica - 1 december 2009 21:29

   Hej mina vänner!

Jag mår rätt bra, men jag har inte känt för att skriva, hjärnan vill liksom inte vara igång och nu tar jag rätt mycket smärtstillande så jag är inte så pigg heller.


Men idag har jag fått mitt sista cellgift!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kändes jävligt bra, hoppas bara att det har gjort den nyttan det skulle göra.


Imorgon är det sista besöken hos tandhygeinist och sjukgymnast, hoppas att deras ersättare hemma i Helsingborg blir lika bra som dom varit, kan Ni förstå att jag som har världens värsta tandläkarskräck har sett fram emot att gå till tandhygeinisten !!??


Sen på torsdag så strålar jag sista gången strax efter 8, har bett Lasse ett han skall vara här kl 10.00 o hämta hem mej, herregud vad skönt det ska bli, fan vad jag längtar hem o jula till det lite, känner Ni kolsyran i kroppen??


Men framför allt ska jag mysa med Lasse och min huvudkudde för jag är sanslöst trött och skulle nog kunna sova en vecka nu.


Nu ska jag hoppa ner i Loppelådan och prata med John Blund, men innan jag stänger ner detta så vill jag säja en sak till;


Glöm inte att julen är barnens högtid - INGA droger är välkomna då!!!!!!!!!!!!!!!

ALLA är värda en mjuk o härlig jul med god mat och bara vänlighet!!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards