Alla inlägg den 10 december 2009

Av Marica - 10 december 2009 08:41

   Hej mina Vänner!


Nej, det är inte så att jag har glömt bort varken Er eller hur man bloggar.

Faktum är att jag har mått så jävla dåligt, jag har haft så ont i mun o hals att jag bara har gått omkring o lidit och sovit massor av timmar.

Munnen och halsen är fulla av småsår och på utsidan av halsen är det ett riktigt rejält brännsår efter strålningen.

Så här dåligt har jag inte mått innan på hela tiden, men det var väntat och helt normalt vid en sådan behandling.

Fast jag trodde givetvis att det inte skulle hända mej utan att jag skulle bli riktigt kanonbra bra bara jag kom hem, ha!

Så det har faktiskt varit riktigt synd om mej!!


Idag ska jag till tandhygeinisten i Helsingborg, det ska trots obehaget vli väldigt skönt.

Sen ska jag o Lasse åka till väla o lite andra ställen för julklappsinköp, det ska bli skönt att få gjort det oxå.


Så nu önskar jag Er alla en riktigt bra torsdag så hörs vi snart igen!
Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards