Alla inlägg den 3 december 2009

Av Marica - 3 december 2009 09:56

   Är det mer än jag som har svårt att förstå att det nu har gått sju veckor !

33 strålningar!

7 cellgiftsbehandlingar!


Jag kan inte förstå det, tiden har faktiskt gått rätt fort, men hade någon sagt till mej idag att jag skulle stanna en vecka till så hade jag totalvägrat, för jag är så fruktansvärt grymt trött!

Rätt så bränd på utsidan av halsen och det är minsann inte skönt.


Jag är klar, jag har fixat detta lilla helvetet utan alkohol eller ångestpåslag - fasiken vad bra jag är!!


Och nu är jag hemma, änligen!

Ligger i min goa säng och bara väntar på att han ska komma, John Blund alltså.


 Det känns lite konstigt, jaha, det var det det!!


Men ju ska jag sova allt vad jag kan och så länge jag kan för jag är tröttm men jag lovar att höra av mej snart igen,


Natti o Kram

Ovido - Quiz & Flashcards