Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Marica - 2 mars 2010 18:38

   Hej Kompisar!!


Nej, jag har inte glömt hur man bloggar, jag har inte lagt av att blogga och förhoppningsvis så drar jag igång fullt ut snart igen.


Men jag vill inte at detta ska bli någon klagormur, och just nu så mår jag väldigt mycket skit !!! Därav min "tystnad"

Flisan sitter fast i käften ännu, den tror nog att jag skulle sakna den om den lämnade min kropp, Bull!! Jg skulle sova i flera dagar tror jag.

Tungan är jättesvullen och har himlaont, den är jättesårig.


Tandhygeinisten och tandläkaren tittade igår och konstaterade att det skulle vara en käkkirurg som mekade till det, ok.

Jag fick en remiss i min hand och travade i väg til ´käkkirurgen o lämnade den, "tanten" i luckan var rätt otrevlig och talade om för mej med all önskvärd tydlighet att dom skulle höra av sej snart, ok

Jag vet att det stod akut på remissen, det stod att jag hade svårt att äta och att jag hade väldigt ont,

Idag kom ett brev från dom där dom berättade att jag skulle få komma till om ca tre månader!!!! - akut!!!.


Just nu så håller jag på att planera total ommöblering av vardagsrummet med inköp av allt nytt, det ska bli kul, men jag känner dessvärre att kraft är något jag skulle behöva lite mer av,


Jag går till sjukgymnasten en gång i veckn och det är så himla bra, verklgein något jag ser fram emot varje vecka. Jag behöver det för kropp o själ,


Jag börjar så smått inse att jag nog inte kommer att bli samma Marica som jag var tidigare, det är rätt tungt,

Imin tanke har jag nog lagst studierna på hyllan, jag tror knappast att jag skulle orka med tempot på ett behandlignshem just nu eller ens om ett halvår. men vi får se.


För övrigt är livet rätt bra och jag älskar min Lasse mer o mer för varje dag som går, det är guldmedalj!!


Jag är oxå väldigt glad o stolt jag jag inte har tagit återfall, vill helt enkelt inte.Det skulle innebära otroliga, långsiktiga, smärtsamma och dödliga konsekvenser!!!!! Så fortfarande är jag väldigt glad, tacksam o stolt över varje nykter dag!!


Ha det bäst!

Kram



Ovido - Quiz & Flashcards