Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Marica - 13 januari 2010 09:55

                           


Hej Alla Goa Vänner!!


Ja, jag är urdålig på att skriva just nu, förlåt!!!


Här händer rätt mycket just nu:


Jag har börjat äta så smått, nja stoppa i mej lite fast föda då, rostad macka med ost är just nu favoriten, i små små bitar.

Färsbiffar o köttbullar går rätt så bra oxå.

Det är en underbar känsla att min tallrik ser ungefär likadan ut som Lasses när vi sätter oss till bords, fast sen när jag är färdig att börja äta och har "dödat" min portion så ser det ut som en liten trafikolycka, men fasiken vad gott!!


Idag har jag varit nykter i 19 månader!!!

Jag vet att många tycker att det är ett jävla tjat om månader, men för mej är det viktigt och jag dunkar mej själv i ryggen väldigt ofta.

Jag är DUKTIG !!


Äntligen har vi börjat fräscha upp kök o hall, något jag tjatat om i evigheter, både före o efter mitt LVM, men nu jäklar!!

En av färgerna vi ska måla hallen med heter Kärlek och det tycker jag passar väldigt bra, för här är mycket kärlek!!


Idag ska jag till tandhygeinisten och det är faktiskt årets första "sjukbesök", men jag gillar henne skarpt och det är skönt när jag varit där.

Sen ska jag gotta mej på IKEA, tack och lov så har inte Lasse sett min lapp, för då hade han nog fått ett kraftigt "epelepsianfall"!! Stackars Liten!

Och när vi är i detta underbara varuhus så ska jag faktiskt försöka mej pp mitt första resturangbesök, dagens soppa! Håll tummarna.


Jag hoppas, önskar o ber att Ni alla har haft en lika bra start på det nya året som jag!

Någon sa till mej; Hur kan du vara så glad - du vet ju inte om du är frisk!!??

Men herregud, jag mår bra just nu, varför i hela fridens namn skall jag gå omkring och bry mej om något jag inte vet.

Till Er alla kan jag bara säja; LEV NU!!!!!!

Nuet är faktiskt det enda som gäller för mej!!


Kram på Er alla och ha en jättebra dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards