Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Marica - 17 oktober 2009 18:13

   Hej Ni !!


Idag kanner jag mej bara jävligt trött o ledsen, sliten o gammal.

Har kastat alla stackars blommor som stod i krukor i trädgården, petunior, blodsdroppar, lobelior mm, det är verkligen höst nu.

Citronen, Oliven o Bouganvillan har flyttat in och jag hoppas att dom ska trivas i våran matkällare.


Jag vill verkligen inte vara hemifrån så mycket som jag kommer att vara framöver, fan!¨

Jag har börjat bli riktigt rädd, tänk om jag aldrig blir frisk igen, tänk om allt är förgäves, jag får så ont i magn när jag tänker på det, försöker låta bli men det är rätt oundvikligt att låta bli hela tiden.

Varför ska jag bli så himla drabbad, jag har inte varit så jävlig !!!


Nu har jag fått i mej lite mat, kansek humöret blir lite bättre då, men nu ska jag bara sitta här vid brasan med min underbare gubbe och bara slappa!!

Ha det bra och känner Du för en kick så ta en kopp kaffe o en chokladbit!!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards