Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Marica - 22 oktober 2009 20:42

Men i kväll undrar jag verkligen hur jag ska orka, känner redan att krafterna sinar!!


Var på Lunden och hälsade på idag, träffade 3 st som jobbar där och en tjej som jag var på Brunslöv med, det var känslosamt o starkt!


Det känns som ett liv sedan jag missbrukade och ändå så var det som om jag var åLunden i förrgår, verkligen en konstig känsla.

Lisa som jag åkte dit för att träfffa gjorde verkligen ett hästjobb med mej, vem vet hur jag hade haft det idag utan set gänget där, vågar inte ens tänka tanken.

Det var en otroligt häftig känsla att åka buss dit och gå in som "gäst" ta en fika och sen gå därifrån, hm, verkligen skumt.

Men jag är så glad att jag gjorde det och när jag gick därifrån så var jag om möjligt ännu stoltare över mej själv än tidigare, man mår gott av beröm och ryggdunkar!


Tjejens som jag bodde på Brunslöv med kom höggravid och vacker, det visste jag i och för sig för vi har lite kontakt på Facebook, men det var underbart att se det!


Ikväll är jag verkligen låg, kroppen är trött och jag har en sån jävla hemlängtan!

Det känns som om jag har ett strypkoppel av värsta slaget runt halsen och det kan jag tala om att det är inte bekvämt. Lite illamående och huvudvärk blir jag oxå plågad av, men det hör väl till och i morgonkväll vid denna tiden så ligger jag i min egen säng och har min underbare Lasse i närheten.


Det är ju bara ca 6 veckor kvar och egentligen så är ju inte det så mycket - märker Ni hur jag försöker att peppa mej, men helt ärligt så hjälper det faktiskt lite.


Det här blev ett väldigt "rumphugget" inlägg, men ikväll pallar jag inte mer!


Ha en skön kväll och sov gott !!

Ovido - Quiz & Flashcards