Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Marica - 21 oktober 2009 23:13

   God kväll kära vänner!


Ja, det tar sej, ännu en dag att lägga till min historia.


Började med en promenad ner till stan och köpte lite blommor o annat så att det här hemskt tråkiga rummet ser ut lite som mitt. Det var en skön promenad och jag är glad att jag tog mej i kragen  o gjorde det i förmiddags för eefter behandling hos tandhygeinist och stålning så var jag faktiskt lite matt.


Fan vad jag längtar hem !!


Fick ett paket med posten idag som innehöll 2 st pyjamasar o ett jättefint foto på min lilla 13-åriga bebis, hon är så söt!!!!!!!!!!!


Pratar med Lasse flera gånger om dagen,men det hjälper inte , jag vill ju vara nära speciellt nu när jag ska sova känns det fördjävla ensamt!


Ikvälll var min idol här o hälsade på,SÅ KUL, har inte träffat henne på nästan ett år, men det kändesverkligen som bara i förrgår, hon är en helt underbar kvinna och dom tjejerna som får nyktra till i hennes vård är bara att gratulera.


Imorgon skall jag åka till Lunden(frivilligt) och hälsa på, det skall oxå bli jättekul, trots omständigheterna så har jagnog bara ljusa minnen därifrån - det stllet och den underbara personalen räddade mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!

TACK FÖR ATT NI FINNS LUNDEN!!!!


Men nu är jag jättetrött och ska ta ett långt o allvarligt samtal med John Blund!!

godnatt alla och sov så sött!!

Ovido - Quiz & Flashcards