Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Marica - 23 oktober 2009 22:37

   JAG ÄR HEMMA !!!


Det är så skönt att jag nästan svimmar !!

Åkte tåg hem i middags och aldrig har tågen kört så sakta!!!

När tåget körde in på perrongen så var den första jag såg min älskade lille Lasse!!! suck!!

Han är så fin, tom Cruise, Sven Wolter, Tom Jones och alla andra som kallas för sexiga män kan slänga sej i väggen - min Lasse är finast!!

Det var som hämtat ur en film från typ 30, 40-talet; Dom föll i varandras armar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om jag överdriver, nja lite kanske, men det var undderbart att komma hem i alla fall och han är bäst, så det så!!!


Så nu ligger jag här i min säng o bara mår så gott i själen!!

Men ni kan tro att besöket på Lunden i går fick mej att bli ännu mer säker på min nykterhet, Det är så jävla skönt att vara en hel människa, att kunna minnas, att stå för mina åsikter, att veta att jag kan, att jag är klok och att jag lever och sist men inte minst - JAG HAR KÄNSLOR!!

Och känslor är faktiskt en bristvara när man missbrukar, så har man bara känslor för drogen och möjligtvis lite självömkan, så är det.


Men nu har jag inte tjata mer i kväll utan bara önska er en riktigt god o nykter natt och en lördagsförmiddag full av energi och fattig på Ågren och sura uppstötningar!!

Sov gott och kram!!!


Ovido - Quiz & Flashcards