Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

45 DAGAR KVAR !

Av Marica - 19 oktober 2009 23:23

  


God Kväll på Er!!


Ja, då är det bara ungefär 7 timmar kvar tills det är dax att lämna Klippan för denna veckan.

Trodde att jag skulle vara i Lund 15.30 imorgon, men något kändes fel så jag ringde ner och mycket riktigt, det vr fel.

Jag skall vara på provtagning kl 08.00 och sen på cellgiftsbehandling kl 09.00 och sen på strålning kl15.30

så dt blev lite bråttom med att packa ihop det jag ska ha med mej, jag blev ju helt plötsligt av med en dag där.


Det känns verkligen konstigt att åka ifrån Lasse, vi är ju jämt tillsammans och även om det har varit lite motigt den sista tiden (mitt humör har knappast varit kul) så är han min bästa vän och det viktigaste jag har, honom vill jag inte vara utan varje dag,

Men det är snart fredag och då är jag hemma igen!!

Vet Ni att imorgon så är det 54 dagar sedan jag blev opererad - tiden går så jäkla fort och förhoppningsvis så imorgon är det bara 44 dagar kvar tills jag är färdigstrålad, det är ju ännu kortare!!

Och när jag är färdig så är vi inne i den mysiga julen och alla mysiga ljus lyser överallt, visst är det något att se fram emot?


Och det bästa med julförberedelserna är ju att mysa med glögg o pepparkakor!!

Och det bästa med glögg o pepparkakor är att det finns så himla goda alkoholfria alternativ - de´Du!!


Kram o Sov Gott

 
 
Sillen

Sillen

20 oktober 2009 22:24

Suck, bra att du kollade tiderna. Håller tummarna å tårna att allt går bra.

Tänker på dig kramar

Sillen

http://stolligt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marica - 13 juni 2013 06:28

   2008-06-13!!   Det var meningen att jag idag skulle firat 5 år som nykter! Men efter en "kullerbytta" tidigt i våras så har jag bestämt mej för att fira att det är fem år sedan jag bestämde mej för att leva som en alkoholfri kvinna! Och tr...

Av Marica - 1 september 2012 20:30


För några dagar sedan frågade en bekant mej hur man kan hjälpa sin Pappa med alkoholproblem som han absolut inte vill erkänna och med en livssituation som inte är speciellt hälsosam vare sej för Pappans fysiska o psykiska hälsa eller för min bekants ...

Av Marica - 16 juli 2012 13:13

Ja, så är det - Jag ska bli ett Ego!!!   För visst kan man vara ett snällt o omtänksamt Ego, så ska jag bli! Jag är så jävla trött på att alltid ställa mej ett steg bakom, att inte hävda min rätt, att alltid vara den som tänker på andra för...

Av Marica - 11 februari 2012 11:40

  Hej Kompisar!!   Så var jag där igen - frågan om vem som är alkoholist, nykter alkoholist, nynykter eller någon annan "fin"  titel.   Jag kan bara inte släppa frågan riktigt och häromkvällen kom den upp till diskussion igen.   Vi kan v...

Av Marica - 31 januari 2012 09:54

    Väldigt ofta så får jag höra; Du som är så pigg varför är du egentligen sjukskriven? Herregud vad du orkar med - det kan ju inte vara något fel på dej! Du är SÅ präktig som gör en sån massa hemma! Du kan vara lycklig som har tid att sp...

Ovido - Quiz & Flashcards