Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Marica - 29 juli 2009 12:58

Skulle vilja sätta mej ner och försöka förklara fördelarna med att vara nykter när svårigheter drabbar, men jag har inte riktigt ro.

Imåndags fick jag svart på vitt att jag har cancer i munbotten och ev i några körtlar - det var en käftsmäll!!

Idag skall jag åka iväg och genomgå en magnetröntgen, det är väl ok, fast jag hatar ju att bli stucken i!!


Jag vet att om jag inte hade varit nykter nu så hade jag inte överlevt detta, så är det.

Jag hade målat fan på väggen!

Jag hade tagit detta som en otrolig "chans" att få supa skallen i bitar!

Jag hade vältrat mej i självömkan!

 Men nu, tack vare min nykterhet så kan jag tänka konstruktivt,

jag har så mycket "jävlaranamma" i mej att jag redan har bestämt att detta är en parantes i mitt liv!

Jag fixar detta - NYKTERT!!!


Visst är det synd om mej, men jag får bästa vården, jag har ett underbart närverk och jag är snart frisk!


Ha det bra tills vi hörs - hoppas det blir snart!!

Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards