Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Marica - 30 juli 2009 23:14

Igår var jag som sagt på magnetröntgen - nu vet jag precis hur dom har det i Star Trek - det var verkligen Science Fiction.

Det enda som jag verkligen ogillade var att dom behövde sticka i mej två gånger, för första sticket då blev jag så rädd att ådran "sprang" o gömde sej, så det var bara att kavla upp andra ärmen oxå och få kanylen där istället.

På kvällen ringde en jättegullig sköterska från sjukhuset i Lund och berättade att jag skulle vara dä på tisdagmorgon - nu är det verkligen på riktigt!!


Men trots allt så är jag "med", för drygt två år sedan blev jag opererad för en bröstcancer och då var jag rätt så aktiv i mitt missbruk och var definitivt inte "med".

Så därför vet jag verkligen skillnaden mellan att råka ut för elände i nyktert kontra onyktert tillstånd, och om detta hoppas jag att jag har ork att spåna om lite imorgon.


Sov gott o var rädd om Dej för Du är unik !!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards