Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Marica - 22 augusti 2009 22:32

Ikväll är jag megatrött!!

Riktigt skittrött!!


Har haften underbar dag, gjort om en rabatt totalt - den var katastrof och nu ska det bli en vacker stenpartirabatt, flyttade lite andra växter som skulle från kruka till rabatt.


Jag vaknade och var full av liv, fixade o donade ute hela dagen, underbart väder har det varit, plockade ihop lite prylar jag ska ha med till Lund.


Allting har gått på räls,


Sen var vi på vår favoritpizzera och åt - jättegott!

Sen cyklade vi hem och jag fixade kaffe o Lasse tände en brasa - så mysigt att det gjorde ont i hela kroppen - jag vill inte åka iväg, jag vill inte bli skuren i, kan någon annan ta min plats - JAG VILL INTE!!!!!!!!!


När jag varit ute o tagit ett bloss så blev jag helt plötsligt jättekonstigt yr, helt sjukt kändes det - nej, det var ingen nikokick!

Så min hjälte hjälpte mej upp isäng med Fido (min dator) och allt jag brukar ha med i sängen. Han är underbar.


Så nu ligger jag här i min säng och förbannar att jag är sjuk, jag ville verkligen sitta uppe länge ikväll . fasiken!!

Och min kärlek sitter kvar vid brasan o tittar på en gammal hederlig Westernfilm, ni vet en sån med hästar, salooner, sol i öknen och hela kittet!!


Nu ska jag sova gott och det hoppas jag att Ni andra oxå gör när det blir dax!!


Natti natti


Ovido - Quiz & Flashcards