Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Marica - 24 augusti 2009 22:08


Så nu ligger jag här och smuttar på min sista kkopp kaffe på länge, idag lovade personalen att om jag får riktigt sug efter kaffe så kan jag få det i sonden.

Det är nog tur att jag inte dricker varesej på bit eller fat!!


Det var så jävla hemskt när Lasse lämnade mej idag, har nog aldrig känt mej så jätteensam!! Men vi vet ju båda att det här är en kort period i våra liv.


Nu är jag bara trött, deppig, rädd o jävligt ensam


Vi hörs!

God Natt!

Av Marica - 24 augusti 2009 06:53

Godmorgon Alla !!


Så var det dan före dan och om 1 timme går bilen mot Lund, inte kul!

Men, jag kan inte förstå hur jag kan vara så himla lugn, samlad o konstruktiv, jag känner verkligen inte igen mej själv!!!!


Herregud, jag trodde att jag skulle springa omkring som en elvisp full av amfetamin, men nej.

Här sitter jag likt Ferdinand, största skillnaderna är nog att mina horn inte syns och att jag har bytt blommorna mot skumbananer o kaffe!


Jag önskar Er alla en riktigt trevlig dag och så hörs vi (nog) ikväll.

Och Ni, ge fan i ..................................................
!!!

Så blir denna dagen en bra dag!

Jättekram!

Ovido - Quiz & Flashcards